Wednesday 10 October 2012

Examination week.

Assalamualaikum and very good morning.
Lol this week dah start exam Prinsip Akaun. Haiiyaa, too many formula kena hafal. Akaun this, akaun that. Tak cerita lagi Folio Akaun -___- Boleh explode otak aku macamni. Nasib baik, tadi malam dah separuh siap buat dokumen. And another thing is, exam PA dah habis! Fuhh lega. Taktahu lah markah macam mana. Kelaut agaknya. Muka tension je time jawab Kertas 2. Paper 1 bolehlah pichuu pichuu jawapan. Next week baru seminggu exam. Minggu ni hanya Exam PA sahaja! And the most important, Isnin Selasa Khamis cuti :D Thanks God! Bolehlah lepak kat Twitter lama-lama. Harini update blog pun sebab dah terlalu bosan. Dah berkurun lamanya aku tak sentuh blog ni. Agak dalam 3 bulan maybe...Harini Khamis and esok Jumaat. Dan kena sekolah -___- Malasnya.... Confirm Mama tak bagi. Rasanya kalau aku cuti lagi, dapat surat amaran kot xD Kawan semua dah dapat. Well aku kan baik budaknya *cough* *flips hair* 
Lepas terlepas dari azab Prinsip Akaun, Addmath pula T.T Kena study hard gila ni. Walaupun tak akan dapat A or B maybe C . Asalkan lulus. Then Sejarah kertas 3. Memang pening bila fikirkan . Budak 1996 macam aku ni memang dah tak boleh terima homework yang berlambak cikgu bagi. Ahh :( *cedih* Bahasa Malaysia pun aku tak peduli sangat. Dah pandai kan? xD *perasan* Agama, Perdagangan, Mathematics... Ohh ya mathematics juga dalam list "CUKUP CUKUP MAKAN" What else? Science? Noo tak boleh, kena dapat B or maybe A. Kata Mama, kalau aku dapat semua A, GALAXY NOTE dalam tangan! Ahhh, mustahil lah nak dapat straight A's . Nak dapat B pun belum tentu. Hahahah chill lah PAT je pun :D Kkkk, got to go. Harini skema sikit cerita pasal pelajaran. lol.