Wednesday 25 July 2012

I'm Sorry.

Assalamualaikum...
Aku minta maaf apa yang aku dah buat kat kau. Aku tahu aku salah. Tak jawab call kau, ignore text kau. Kau nak tahu kenapa? Sebab aku rasa sedih bila kau nak pindah sekolah. Aku tak tahu kenapa aku tak dapat sekolah teknik dulu. Tapi kau dapat. Berat sangat hati aku nak lepaskan kau pergi. Yes maybe depan kau , aku senyum ketawa tapi hati aku tak boleh nak tengok kau pergi. Aku masih sayangkan kau.
Afiqah.....Adibah
Aku sayang korang sangat. Tapi maybe aku ego. Aku tknk kawan dengan korang, aku jealous sebenarnya tengok korang dah ada kawan baru. Kalau boleh aku tknk korang pergi dari sekolah SMKSJ tuu. Aku nak macam time form3 dulu. Time kita sama-sama lepak. Then, masuk tahun 2012 korang cakap , korang dapat masuk sekolah Kajang. Syira Lissa pun dapat. Dalam hati aku cakap "Tolonglah jangan pergi. Tolong jangan tinggalkan aku." Tapi apa yang mampu aku buat, aku menangis dalam bilik. Aku paksa juga diri aku untuk lepaskan korang pergi. Okay maybe aku mengada-ngada but boleh tak kau terfikir , bila 4 kawan baik aku semua dah pindah sekolah? Aku rindukan korang. Tapi aku malu nak cakap. 

Then masa cuti 2 minggu tuu, aku harap sangat nak jumpa korang. Nak borak-borak dgn korang. Tapi korang text/call pun tak.Takkanlah aku nak paksa korang dtg rumah aku kan? Rumah aku jauh. Aku taknak korang penat. Bila aku text, korang balas pun macam nak taknak. Sedih aku. Maybe aku ni bodoh sangat. Kacau dengan kehidupan korang . Korang dah ada kawan baru. Aku ni cuma penyibuk. Aku takut bila aku text/call korang, korang akn fikir yang aku ni busy body. Aku tunggu lagi 1 minggu. Takda call or text dari korang. Maybe korang semua busy dengan assignment . Aku tknk kacau. Isnin......Selasa.....Rabu.....Khamis.... Jumaat......Sabtu Ahad....... Aku masih lagi tunggu. Tapi takda. Hmmm, maybe diorang dah lupa kan aku.....

I'm sorry friend 
I don't know what to do
I try so hard
to be a better person to you 
I screw up a lot 
and I ignore you too
I don't know why 
but I still love ..........
I look at you and smile, because I haven't seen you in a while. 
The distance is tearing us apart. 
But I can hold the memories in heart. 
I hate being this far away. 
I feel like I can't ..........