Tuesday 5 June 2012

Oh My Direction!

one direction gif Pictures, Images and Photos
Assalamualaikum Directioners ;)
Hai selamat pagi dan salam 1Malaysia serta 1Direction! Mwahahaaaaa . Nampak tak boyfreng saya tuw lapar ? Ha nampak tak ? Nampak tak ? Ohh Niall sabarlah sayang ;) Ha kan saya dah dalam zon gedik niw. Mwahahahahahh xD Okay saya dah fanatic sangat dengan 1Direction niw . Tahu tak kenapa? Tekalah .... Sebabkan diorang niw comel sangat-sangat! Memey ah comel kan . Elehh Directioners comel jugak okay :p  
Louis Tomlinson Gif Pictures, Images and Photos
Okay pagi niw saya buka Twitter and tengok ada 4 follower request . Then saya bukalah. Tiba-tibakan *ghost music background* saya nampak "Louis Tomlinson (Follow)" omg omg betul ke apa yang saya nampak niw ? Ke mata saya yang buta ni? Betul ke ? betul ke ? Lepastuw saya follow lah . Eh retis OneDirection kot follow aku kau hado? Mwahahahh nampak tak batak saya disitu ? Then saya tekan profile dia . Waaaaaa hampa saya! Tu bukan dia tapi fans dia x(  Hingat kelaka ah tuw kau follow aku ? Ha ? Ha? Kelaka eh? *DUSH!* Kalau Niall yang follow takpe ahh kan? Tapi....tapi Niall tak pernah nak follow saya *lap hingus* :,( Okay byebye Assalamualaikum !

one direction gif Pictures, Images and Photos