Saturday 2 June 2012

Home Alone.

Assalamualaikum semua,okay dah lama tak update blog kan? Yelahh kan holiday hari dah masuk seminggu so lagi tinggal seminggu je. Hmmm tak banyak cerita lagi .So dengarlah cerita saya yang agak bosan ni .Peace!
Haaa minggu lepas saya dengan Lissa lepak dekat rumah saya! Okay macam biasa . Ceritalah macam-macam .Best gila! Tahu tak saya bagi makan apa? Teka lah..teka lah! Jeng jeng saya bagi keropok lekor cucur udang and air soya .Sorry saya tak masak semua tuw. Saya beli je dengan adik saya .Haahaa pemalas! Kesian dia penat naik basikal .Tercungap-cungap Lissa sampai rumah saya. Apalagi kitorang pun ceritalah pasal sekolah ehem ehem boyfriend dia . Huuu untunglah . Habis cerita kitorang snap gambar dalam bilik computer . Hihii dia comel sangat .Nak tak tengok?
Lissa yang pakai selendang colorful tuw.Comel kan?
Banyak lagi gambar tapi tuw je lah saya boleh upload .Hihi.Okay saya tau saya nampak pelik kan? Huuhuu malu malu kucing tauu Lissa nak ambik gambar . Lepastuw kitorang online lah kejap .Hishh bosan bosan . Lama sangat kitorang lepak tauu! Dari pukul 3:30 sampai pukul 6:05 . Saya memang rindukan dia sangat! Yelah dia dah pindah Perak dapat sekolah dekat sana .Bila lagi nak jumpa kan .Lagipun rumah saya dengan dia dekat je . Tapikan kalau ada Syira lagi best tauuu . Tuw lagi sorang kawan saya . Saya nak sangat jumpa Syira tuw .Rumah dia and saya jauh . Tak dapatlah jumpa. Tskk tskk T.T Kesian saya. Lagisatu! Lupa pula nak ckp. Harini family saya pergi hantar Angah PLKN dekat Perak .Tapikan...kan..kan saya tak ikut .Mengada-ngada. Sensorang lah saya dekat rumah niw .Atok pun ikut sekali . Nasib baik Mama dah masak ayam rendang tauu! Dekat rumah niw berteman kan 3 ekor kucing jelahh .Putih , Black and Comot . Fuuuuuu u.u masing-masing tengah tidur tuw .Hiihii .Okay okay sampai sini jelah saya rasa okay? Assalamualaikum ;)
“I would rather walk with a friend in the dark, than alone in the light.”- Helen Keller