Sunday 23 December 2012

Back To School bebeh!

Lagi berapa hari je nak sekolah kan? Uhmmm wait wait, salah bukan berapa hari tapi berapa minggu. Lol next week last cuti (rasanya lah) tapi barang sekolah belum beli lagi. Mwahahahahahah hebat tak hebat? xD Senang citer persiapan untuk sekolah tu langsung takda! Bila tanya Mama bila nak beli baju, Mama kata nanti nanti. So saya pun diam jelah. Rasanya sekolah nnt takda apa yang baru. Cuma uniform sekolah and kasut jelah kot. Barang barang cam beg, alat tulis tu ada lagi. Tak membazir pun. And, tak sabar gila nak jumpa Nadia! Urghhh rindu tahap infiniti ni. Kitorang dah berjanji setia untuk duduk sebelah sebelah. Awww I love you Nad :* Itu je sebab nak sekolah; jumpa kawan kawan.......Oh yes next year saya dah 17 tahun. So makna nya, saya akan menduduki peperiksaan SPM :{ Takut pun ada mehh~ 

Nak score Prinsip Akaun and Addmath tu memang susah sangat :( Kalau dapat 40 tuu dah kira genius sangat ah. Jangan lah tanya saya punya berapa........memang ke laut lah jawabnya. Perdagangan lagi. Itu tak kesah sbb takda nombor nombor. Cuba bayangkan satu hari tu jadual belajar PA and Addmath? Haaaa memang mata ni ada gambar duit jelah....Pening woiii! Dah lah takmo cakap pasal ni, seksa jiwa tau! Insya Allah, tahun depan saya kurangkan online, lagi lagi kat Twitter. Pengaruh buruk betul. Hahahahah. Yelah nak SPM T^T So sampai sini je 'luahan perasaan' saya. Sekian......xxx